Jestem otwarty dla wyższych wymiarów i przekraczam granice wyobraźni.

Nie jestem fanem Stachurskiego ale na tym klubowym albumie są utwory które są po prostu rozbrajające.


Dosko. Nadchodzi wichura co łamie duże drzewa. Ten utwór to prostu klasyk. Podmiot liryczny zdecydowanie wybrał się na grubą ostro zakrapianą (jeśli tylko) imprezę. Niestety nie nadąża za tempem pozostałych kolegów i zamawia tylko colę, spotykając się z dezaprobatą społeczeństwa melanżowego. Pełan ciepła i wzruszająca historia.

Jam Jest 444 jest utworem skonstruowanym poprzez połączenie klasycznych brzmień dyskotekowych z męskim chórem :P. Do tego zamiast klaczycznego tekstu o rwaniu mamy tutaj opis kinu urodzin (taki horoskop Majów). Dla ciekawych moja metryka urodzin

Twórczość Stachurskiego dostarczyła mi wiele radości. Brawa za odwagę dla DJ'a.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przeniesienie mojego lastfm żurnala

Niedźwiadki Danio