NIeco inny koncert

Sun 29 Aug – TOUR DE MARS

Zespół dosyć mocno mnie zaskoczył. Nie spodziewałem się instrumentalnego koncertu. Nie spodziewałem się też trąbki. Była to ciekawa odskocznia od świata przepełnionego rockiem i wybijającego się na tle instrumentów wokalu. Momentami było ciut sennie, czasami czułem się porwany przez wir utworu. Można było wyraźnie usłyszeć wszystkie instrumenty nie licząc kilku momentów gdzie trąbka zagłuszyła gitarę. W ogóle to było ciut za głośno jak na tak mały klub. Mam nadzieję, że epka, której wydanie zostało zapowiedziane w trakcie występu, będzie dostępna w jakiejś przyjaznej cenie gdyż chętnie słuchałbym tego typu muzyki w pracy.

Coraz krótsze te moje wpisy, rozleniwiam się.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przeniesienie mojego lastfm żurnala

Niedźwiadki Danio