Nie spodziewałem się, że kiedyś będę miał ten krążek w ręku

Gdy usłyszałem od kolegi, że ma płytę Super Girl & Romantic Boys łezka zakręciła mi się w oku. Gdy zobaczyłem pierwszy raz teledysk do utworu Spokój od razu poczułem, że zespół ma klimat. 

Oficjalnie płyta nie została nigdy wydana ze względu na jakieś problemy z wydawcą, który posiadał prawa do utworów. Materiał jednak był i zespół rozprowadzał utwory sam. 

Jest to jedyny znany mi reprezentant polskiego , który choć na moment przedostał się do kultury masowej. Sama muzyka stawia raczej na minimalizm i smutne teksty o tym, że miłość nie ma sensu. Wszystko w oprawie charakterystycznej dla wczesnych lat 90. Płyta nie jest idealna, nie wszystkie utwory są ciekawe, jednak SG&RG są kimś wyjątkowym na rynku muzycznym i miło, że istnieli.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przeniesienie mojego lastfm żurnala

Niedźwiadki Danio