.. --

Sob 26 V – Święto Miasta Gdańska

Zaczęło się naprawdę męcząco. Wyszedł prowadzący i cośtam nawijał co niestety mnie nie bawiło. Wystąpił support K. O. M. P., który ogólnie nie był jakiś zły ale utwory, które były same covery bardzo znanych utworów. 

Potem był konkurs związany z pieniędzmi, z których koncert był finansowany czyli  i miastem Gdańsk. Wreszcie wystąpiła Brodka. Była to swojego rodzaju próba przed ostateczną oceną tej artystki, bo nie chciałem wydawać sądów na podstawie dwóch teledysków. No i akurat słusznie się wstrzymałem bo nawet gdy przyszło do zagrania tych najbardziej znanych utworów to usłyszałem je w zmienionych aranżacjach, tak że poimo były skrajnie ograne to zyskały drugie życie. Muzycznie bardzo fajnie i ciekawe tylko akustyk móglby nie wyciszać wybranych przez siebie artystów. Z chęcią pójdę na jakiś płatny koncert brodki aby sobie posłuchać całego zespołu i bez echa odbiającego się od teatru.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przeniesienie mojego lastfm żurnala

Niedźwiadki Danio